Doorgaan naar hoofdcontent

Let's get naked!

42.       Het Urban Decay Naked palette aanschaffen.

Een van de dingen die op mijn wishlist stond, was het Urban Decay Naked palette.
Wat? Ja, simpel gezegd een doos met verschillende kleuren oogschaduw met vooral neutrale tinten van het make-up merk Urban Decay. Ik geef het toe, ik ben een beetje een make-up junkie geworden. Ik weet niet waarom, maar volgens mij is het vooral ontstaan na mijn reis aan Australië en dan vooral na onze trip aan Melbourne. De mensen daar lopen er zo mooi bij, zo hip, goed gekleed en super verzorgd! Ik was helemaal onder de indruk van het hoge beauty-gehalte daar. Sindsdien heb ik ook een foundation aan mijn stash toegevoegd en kijk ik nog vaker op de beautyblogs die ik daarvoor ook al regelmatig volgde.

Urban Decay is een merk dat oorspronkelijk uit de VS komt. Het staat vooral bekend om de goed gepigmenteerde oogschaduws en de kleurrijke en vrolijke uitstraling. Op het www was een grote hype ontstaan rond het Naked palette. Dit palette scheen zó goed te zijn en gewild, dat het binnen no time nergens meer te verkrijgen was. Op ebay werden ze nog wel schaars verkocht voor torenhoge prijzen, maar daar wilde ik me niet aan ten prooi laten vallen. Gelukkig heb ik een vent thuis zitten die af en toe voor zijn werk naar buiten moet en dit keer kon hij naar San Fransisco! Deze kans liet ik natuurlijk niet onbenut en direct gaf ik hem mijn boodschappenlijstje met beauty items mee. 
Helaas... ook al kon hij me bij terugkomst verblijden met de mooiste producten van Victoria's Secret en een ander palette van Urban Decay (The Book of Shadows, ook prachtig trouwens), het Naked Palette was ook dáár uitverkocht.

Flash forward naar een aantal maanden later, in Nederland. Het grote nieuws bereikt ons dat de Sephora (soort van Douglas maar dan in de V&D) het merk Urban Decay gaat verkopen! Na een rondje van vreugde om de tafel, rende ik zo snel mogelijk naar de Vroom en Dreesman om daar mijn geliefde paletje te bemachtigen! En ja hoor, het lukte zowaar!
Dus, nu ben ik de trotse bezitter van dit kwalitatief hoogwaardige product, ha! 

Wat is er zo goed aan?
1. Het is van Urban Decay equals übergoede make-up kwaliteit.
2. Het zijn allemaal neutrale kleuren die je echt overal mee kunt combineren.
3. Je hebt maar heel weinig van het product nodig om veel kleur te krijgen (= goede pigmentatie)
4. Er zit de Urban Decay Primer Potion in, wat betekent dat er een oogschaduwbasis bij zit waarmee je oogschaduw de hele dag blijft zitten.
5. Ook zit hier een erg goede oogschaduwkwast bij, met stevige haartjes, die vooral goed werkt bij de oogschaduw met meer glitters; blijft veel beter zitten en valt niet van je kwast.
7. Hoe cool is het als je oogschaduwkleuren sin, creep en gun metal noemt?
6. Kijk maar naar de foto's van het palette en bijbehorende swatches en je zult overtuigd zijn!

Ok, tot zover de eerste les van mijn basiscursus make-up in de categorie oogschaduws.
Ja, mijn passie is beauty en dit is een onderdeel van mij, just live with it! ;) 

Ik weet dat velen van jullie je geen voorstelling kunnen maken van mijn grote vreugde om dit product en dit verhaal misschien met open mond aan het lezen zijn. Daarom wil ik jullie de visuele bewijsstukken niet onthouden, zodat ook jullie kunnen genieten van mijn aankoop! 













Reacties

  1. Wow! Ziet er goed uit!! Nu nog kijken hoe het op je gezicht staat, maar jou kennende komt dat wel goed! Ben blij dat je na al die moeite je favo product hebt gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is prachtig!!
    Had em zelf ook al gespot, maar ik ben meer van de 2 minuten voor de spiegel anders word ik ongeduldig :P
    Heb wel laatst die nieuwe smokey-eye 2in1 pencil gehaald.
    Je zou zeggen easy-peasy, maar het vergt toch nog wat, vooral omdat het geen poeder is maar "vloeibaar"

    Werkelijk een prachtig product Janne, veel plezier ervan he!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, ik heb ook een palet gekocht! Ik ben zooo ontzettend blij met die primer. Het is echt een life-changer. Normaal gaat de oogschaduw altijd in randjes zitten, maar deze zit aan het einde van de dag: PERFECT. Ik heb nog 2 palets erbij gekocht. 1 voor m'n zus in Spanje en 1 voor mijn moeder! :) Grappig dat je ook van die beautyblogs 'volgt'. Het is aan de ene kant wat oppervlakkig, maar tegelijkertijd heel handig als je wil weten of een product ECHT goed is. Bytheway, heb je ook die 5 in 1 pallets gezien van Sephora? Jammerdebammer dat die uitverkocht zijn in NL.
    Anyway, veel plezier met de naked palette !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Drie updates

64.       Elke dag dat ik mijn nagellak er niet afhaal als het gechipt is, een euro in de spaarpot doen. Ok, ik ben betrapt. Mijn nagellak zit er nu al 3 dagen op, terwijl bij een aantal nagels de lak er al af aan het gaan is. Ik vind dat er echt heel onverzorgd uit zien. Dus om te voorkomen dat het vaak gebeurt, moet ik gewoon een euro per dag in Johan doen. Ik ga het er vandaag afhalen, dus dan is het 3 euro. 65.       Wanneer ik mijn make-up er ’s avonds niet af haal; een euro in de spaarpot doen. Gisterenavond heb ik ook verzuimd mijn make-up eraf te halen, foei! Na die lange Martin Scorsese film  was ik zo moe dat ik niet meer de moeite heb genomen. Dus, nog een euro erbij! 44.       Mijn nagellak stash uitbreiden met 1 flesje per 2 à 3 maanden. Maarr.. ik heb wel twee nieuwe nagellakjes erbij! Toen my boy uit Amerika terug kwam van zijn werktripje heeft hij twee mooie exemplaren voor me meegenomen. Van OPI de 'I pink I love you', een hele mooie zachtroze

Bloemenparade in huis

Als ik naar rechts kijk, zie ik op dit moment drie bossen bloemen. Mooie boeketten die met zorg zijn uitgezocht door cliënten en collega's waar ik afscheid van heb genomen. Ik ben heel erg dankbaar voor het levende bewijs van waardering dat in mijn huis staat te pronken.  Bloemen kunnen een hele waardevolle boodschap geven aan de ontvanger. Het is een mooi gebaar van de gever, waarin die wil uitdrukken wat de ander voor die betekent. Voor mij staan bloemen voor kleur, vrolijkheid, levendigheid. En ik vind het een fijn idee dat de ander aan mij heeft gedacht, tijdens het kopen van de bloemen en mij zoiets moois toewenst. Ook is het een manier om stil te staan bij een moment. In dit geval gaat het om een afscheid, maar ook om het vieren van een nieuw begin. Waar iets eindigt, komt er altijd iets nieuws. Hoe mooi is het om de symboliek van bloemen te koppelen aan het leven! Het ontluikende van de bloem staat voor nieuw leven en de eindigheid daarvan is te zien in het verwelken. Ondert

Waarom een eigen website starten niet werkt

Bijna twee jaar geleden heb ik hier voor het laatst gepost. En een jaar geleden ben ik een andere website gestart, waarbij ik een eigen domeinnaam heb gekocht, een hostingservice heb aangeschaft en een hele website heb ontworpen via Wordpress. Uren werk zat er in. Ik wilde het heel graag mooi maken, sleek, minimalistisch. Ook wilde ik echt een apart plekje, wat los staat van de content die ik hier heb geschreven. Want het onderwerp waar ik over zou schrijven was het vrijgezelle bestaan, daten en mannen. Het idee was heel leuk. Maar er waren zoveel technische problemen. Elke keer als ik iets probeerde aan te passen, stond het weer net niet goed. Dan moest ik weer een of andere plug-in installeren omdat de website anders niet goed zichtbaar zou zijn. Vervolgens had ik problemen met inloggen. Daarna was mijn website blijkbaar niet meer zichtbaar omdat hij niet goed beveiligd was. En op het laatst kon ik mijn eigen website niet meer op omdat het systeem dacht dat ik een hacker was. Gel